KRAJSKÝ PŘEBOR PŘÍPRAVEK NA "DOMÁCÍCH" HŘIŠTÍCH V CHLUMCI A V NOVÉM BYDŽOVĚ...

30.05.2016 13:57

O víkendu se opět odehrála další kola krajských přeborů přípravek. Obě kategorie hrály na "domácích" hřištích. Zatímco mladší přípravka hrála na hřišti partnerského klubu FK Chlumec nad Cidlinou, tak hráči starší přípravky odehráli své zápasy na dobře připraveném trávníku Městského stadionu v Novém Bydžově.

Mladší přípravka se utkala v neděli s Hořicemi a Jaroměří. Naši hráči opět dokázali, že se zlepšují každým zápasem a tréninkem, a že se dokáží vyrovnat i hráčům o rok starším. "Těší mě, že se nevzdáváme ani se soupeřem, který je fyzicky vyspělejší. Kluci plní naše pokyny, snažíme se každou situaci vyřešit fotbalově, a to i za cenu obdržené branky. Myslím, že kluci v nás cítí oporu a že rodiče již pochopili naši filozofii a poslední dobou nám až nad míru "pomáhají" s dalším posunem jejich dětí vpřed", řekl Robert Kožíšek.

Starší přípravka, v domácím prostředí Městského stadionu, který znají víc než kterékoliv jiné hřiště, předvedla kvalitní výkony proti hradecké Olympii a Častolovicím/Kostelci n/O. "V úvodním zápase proti Olympii jsme se rozehrávali pomalu, ale i přesto se mne hra našich hráčů líbila. Kluci plnili pokyny trenérů, snažili se hru maximálně zrychlovat při přebírání míče. Většina akcí byla přímočará, bez zbytečných "kudrlinek" směrem dozadu a výsledkem toho byla výhra. Ve stejném duchu jsme pokračovali i v druhém zápase, kde jsme patřili k "fotbalovějšímu" týmu, který působil kompaktněji. Hosté měli ve svém středu dvě velmi kvalitní individuality, které na nás bohužel stačily. Častolovice/Kostelec nás porazil, tím mi však soupeř nevytvořili šrám na srdci, jsem hrdý na "své" trenéry a jejich svěřence a po nepřesvědčivém výkonu z minulého týdne mi zase vytvořili úsměv na tváři, za což jsem hodně rád. Nejvíc mě pak těší chování hráčů, trenérů a rodičů našeho týmu, protože jsme se mohli přesvědčit, že ne vždy je to samozřejmostí..." Hodnotil zápasy Matěj Novotný.

Zpět